UEFA Playakers - fotballaktivitet for jenter

Fotball
News article image

Fotballaktivitet for jenter

Ramnes Fotball inviterer jenter i alderen 5–8 år til å bli med på UEFA Playmakers, et unikt program som kombinerer fotball og fortellinger fra Disney-universet. I år brukes filmen Encanto som inspirasjon til treningsøktene, og er fulle av lek og moro! Vi vil holde 6–8 økter utover høsten (dag vil variere), og øktene vil bli ledet av spillere fra Re FK sitt J15, J17 og damelag. Programmet er gratis, og vi gleder oss til å ta imot både nye og erfarne jenter til fotballglede og lek.

Viktig informasjon:

• Målgruppe: Alle jenter mellom 5 og 8 år
  • Tema: Øktene er inspirert av karakterene og universet fra Disney-filmen Encanto
  • Fokus: Moro, lek og fotball i en kreativ setting

Praktisk Info:

• Oppstart: Onsdag 24. oktober kl. 17:00
  • Sted: Bergsåsen Idrettspark
  • Kontaktperson: Ida Kaldager Hermansen (Tlf: 920 67 558)

Påmelding:

• Alle fotballspillere i RIF vil få dette opp som en Spond-aktivitet, og kan melde seg på der.
  • For ikke-medlemmer: Send en melding til Ida Kaldager Hermansen på 920 67 558.

Dette er en flott mulighet for unge jenter til å lære fotball i et trygt og lekent miljø. Vi håper så mange som mulig blir med på denne gøyale reisen gjennom både fotball og magiske Disney-fortellinger.

Aktiviteten er gratis!!