Håndball for barn født 2017 og 2018

03. oktober 2024

Håndball
News article image

Håndballglede for de yngste!

Ramnes IF inviterer nå barn født i 2017 og 2018 til å bli med på morsomme og lærerike håndballtreninger. Klubben ønsker å gi de yngste barna i nærområdet en mulighet til å bli kjent med håndball, samtidig som de har det gøy med ballaktiviteter i trygge omgivelser.

Barn født 2018

For de som er født i 2018, starter håndballtreningene opp på tirsdager klokken 18:00 i Ramneshallen. Treningene varer en time, og her vil fokuset ligge på lek og moro med ball, der barna får en gradvis innføring i håndballens grunnprinsipper. I starten vil engasjerte jenter fra 2009-laget bidra med å organisere aktivitetene, mens klubben venter på at foreldre skal kunne ta over det videre treningsopplegget.

Første trening for denne gruppen er tirsdag 15. oktober, og da serveres det både kaffe og vafler til foreldrene, mens barna også får smake på vaflene.

Spørsmål, kontakt Magnus Østlie: 90 68 63 57

Barn født 2017

Barn født i 2017 kan møte til håndballtrening på onsdager klokken 17:30 i Revetalhallen. Her har laget allerede kommet godt i gang med en ivrig gjeng med både gutter og jenter. Treningene varer en time, og de ledes av trener Jostein Svendsen.

Disse treningene er en flott mulighet for barn å utvikle både ballferdigheter og samarbeidsevner, samtidig som de har det gøy og møter nye venner.

Eventuelle spørsmål, kontakt trener Jostein Svendsen på telefon: 99 10 31 48