Arbeidsutlysning: Renholder i Ramnes IF

02. september 2024

Idrettsparken
News article image

Ramnes IF søker ny renholder til en fleksibel deltidsstilling.

Stilling: Renholder (Deltid)
Arbeidsgiver: Ramnes IF
Sted: Ramnes, Norge

Er du på utkikk etter en deltidsjobb hvor du kan bidra til et rent og trygt miljø for klubbens medlemmer? Ramnes IF søker nå en engasjert og pålitelig renholder til å bli en del av vårt team.

Om Ramnes IF:
Ramnes Idrettsforening er en lokal idrettsklubb som tilbyr et bredt spekter av idrettsaktiviteter for barn, unge og voksne i lokalmiljøet. Vi har flotte fasiliteter som skal vedlikeholdes, og vi er stolte av å kunne tilby rene og trygge omgivelser for alle våre medlemmer.

Arbeidsoppgaver:

• Renhold av idrettsforeningens lokaler: underetasjen, tilbygg og tribunebygg
  • Støvsuging, gulvvask, vindusvask og andre rengjøringsoppgaver som sikrer en høy standard på renholdet.
  • Kontroll og påfyll av rengjøringsmidler og hygieneartikler i samarbeid med husstyret.
  • Meldinger om vedlikeholdsbehov og rapportering av eventuelle skader på inventar eller bygninger i samarbeid med husstyret.
  • Sørge for at alle renholdsrutiner følges i henhold til helse-, miljø- og sikkerhetskrav.

Kvalifikasjoner:

• Erfaring innen renhold er ønskelig, men ikke et krav. Opplæring vil bli gitt.
  • Evne til å arbeide selvstendig og effektivt.
  • Pålitelighet og ansvarsfølelse.

Vi tilbyr:

• En meningsfull jobb i et hyggelig og inkluderende miljø
  • Fleksible arbeidstider tilpasset en deltidsstilling
  • Mulighet til å kombinere jobben med studier eller annen jobb
  • En viktig rolle i Ramnes IFs daglige drift og trivsel
  • Lønn etter avtale

Oppstart: 1. oktober (snarest)

Søknadsprosess:Send din CV og en kort søknad hvor du beskriver din motivasjon for å søke denne stillingen til [email protected]. Merk søknaden med "Renholder Ramnes IF".

Ved spørsmål om stilling, kontakt Henrik Gladhaug Sandnes: 906 05 521

Vi ser frem til å høre fra deg!
Ramnes IF