Medlemskap

Viktig Informasjon

Vær nøye på å lese hele denne seksjonen, da sparer du både deg selv og oss for en del arbeid etterpå. Er du eller barnet ditt allerede medlem så trenger du ikke sende inn nytt skjema for å prøve en ny idrett eller bytte gruppe. Gi beskjed til din lagleder, så tar vi oss av resten.

Medlemssystem

Ramnes IF bruker Spond som medlemssystem. Du må laste ned Spond appen til din smarttelefon og opprette bruker til deg selv. Hvis du vil at barnet ditt skal bruke Spond appen selv, må han/hun laste ned appen på sin telefon og opprette sin egen bruker. Vær nøye med å bruke samme epost og/eller telefonnr som dere oppgir i innmeldingsskjemaet. Det er vanlig at barna begynner å bruke appen fra ca 11 års alder. Spør din lagleder om du er usikker.

Ny lagleder, trener eller styremedlem?

Så flott at du blir med å gjøre en innsats for barna våre, det setter vi stor pris på! Fyll ut skjemaet som ligger på bunn av denne siden. Er du allerede medlem eller har du vært det tidligere? Gi beskjed til et av styrets medlemmer så ordner vi resten.

Har du vært medlem tidligere?

Da er det en god sjans for at vi allerede har deg eller barnet ditt i systemet vårt. Gi beskjed til din lagleder, så tar vi oss av resten.

Min Idrett

Hvis du ikke har brukerkonto i idrettens sentrale medlemssystem (www.minidrett.no), må dette også gjøres. Etter at du har meldt deg/dere inn i Ramnes IF vil du få tilsendt en epost fra NIF som må besvares innen 24 timer. Fristen er det NIF som har satt, så vi kan desverre ikke påvirke denne.

Innmeldingsskjemaer

Hvis du skal melde på et barn, velg "jeg melder på et barn" i skjemaet. Vær nøye med å fylle inn barnets navn slik det står i folkeregisteret. Da går innmeldingsprosessen litt enklere.

Andre Idretter

INNMELDING ALLIDRETT FOR BARN